• +48 605 224 181
  • +48 601 070 875

Regulamin Salonu

  1. Jeżeli będzie to pierwsza wizyta pieska / kotka w życiu, prosimy o uprzedzenie – zarezerwujemy dla niego więcej czasu.
  2. Na wizytę umawiamy się telefonicznie, osobiście lub email-owo (w przypadku e-maila wizyta jest potwierdzana również telefonicznie).
  3. Piesek jest przyprowadzany i odbierany przez właściciela o dokładnie określonej godzinie.
  4. Proszę nie karmić zwierząt bezpośrednio przed wizytą.
  5. Przed wizytą powinno się wziąć psa na spacer tak, aby załatwił swoje potrzeby.
  6. Proszę o informacje  na temat przebytych operacji oraz chorób na jakie cierpi pupil (np. choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergie i itp.)
  7. Jeżeli wiemy, że nasz pies może być agresywny uprzedzamy o tym groomera.
  8. W przypadku strzyżenia bez kąpania, prosimy o rozczesanie i wykąpanie pupila dzień przed wizytą (nie dotyczy kotów długowłosych).
  9. Pchły i kleszcze znalezione u zwierząt usuwamy obligatoryjnie, na koszt właściciela.
  10. W salonie są używane profesjonalne kosmetyki dla zwierząt posiadające atest.
  11. Stanowisko pracy i narzędzia są każdorazowo poddawane dezynfekcji i sterylizacji.
  12. Psy chore będą przyjmowane tylko na odpowiedzialność właściciela.
  13. Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie choroby, np. zaziębienia, padaczki.
  14. Psy stare, chore, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie, strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów.
  15. Jeśli pies przez zaniedbania w czesaniu jest cały w kołtunach/filcach właściciel musi być świadomy iż filc może być tak blisko skóry, że podczas golenia mogą powstać lekkie zadrapania. Na ogolonym psie mogą być także zauważalne zmiany skórne które powstały poprzez zaniedbanie.
  16. W przypadku psów/kotów o sierści sfilcowanej będzie naliczana dodatkowa opłata w wysokości 15 zł. związana amortyzacją ostrza maszynki.
  17. W przypadku rezygnacji z ustalonego wcześniej terminu wizyty, bardzo prosimy o jej odwołanie telefonicznie bądź osobiście.
  18. Pies zostaje wydany wyłącznie osobie która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.
  19. Każdy pies powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym świadectwem szczepienia.
  20. Pozostawiając psa pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.

UWAGA!

Jeśli sierść psa nie jest regularnie czesana lub nieodpowiednio czesana pojawiają się kołtuny, a jeśli taka sytuacja trwa już dość długo..nawet filce. Tak zaniedbany pies wymaga ogolenia. Klient w takim przypadku nie może wymagać zrobienia psu wymyślnej fryzurki. Klient musi być świadomy, że:
  • - powstały filc stanowi izolację, przez co skóra pod filcem nie ma jak oddychać i gromadzi się wilgoć,
  • - w sfilcowanej sierści często kryją się kamienie, gałązki i małe żyjątka przez co skóra może być poraniona,
  • - pod filcem mogą być stany zapalne skóry, które wyjdą na światło dzienne po zabiegu.
Groomer nie bierze odpowiedzialności za stan skóry psa tak zaniedbanego, a właściciel musi być świadomy skutków zaniedbania sierści pupila.